jaja jAG VET!

Jag börjar tappa greppet om det här med bloggande. Men våran dator krånglar! Jag tror att hela tagentbordet är trassig. Den skriver sina egna bokstäver och ibland så skriver den inte alls. Just därför har jag tröttnat. Jag orkar inte sitta i evigheter för att skriva några meningar när det i vanliga fall bara tar 10 min att skriva.

Snabb uppdate :
29 okt
. - Melie tog sina riktiga steg. Inga sånna där fjurtiga ett steg sen ner på rumpan igen för det kunde hon redan! NEJ NEJ här var det 5-6 ordentliga steg! 



Självklart var jag redo med min kamera. Bevis finns både på bild och inspelning! ;) Dock blir det bara bilder för er mina kära läsare då jag inte riktigt vet hur jag ska få upp klipp än.

30 okt. - Åt på Vällingehuset med monster Azin. Vi ville träffa henne innan hon skulle åka på semester till Egypten. Melie mådde inte bra den dagen då hon råkade få i sig en liten mängd snus. Spydde på busen. Stackaren! Dumma pappa!

koncentrerad min!

31 okt. - Utgång med min kära Arezo. Vi var på Aladdin, nu kallad Le bon palaise. Då vi fick massor av gratis drinkbiljetter så blev vi självklart fulla. Bra fulla dock! :)) Dansade loss sedan tog vi taxi mot Ambassadeur där vi fortsatte med våra moves hela natten lång! (till stängning)

Efteråt så trallade vi iväg till Labbet. Med topphumör och trevlig sällskap var kvällen så lyckad den kunde bli.

3 nov. - På besök i Blackeberg hos moster Nono. Innan hemgång hann vi även träffa mostrarna Pernilla och Jessie. Tayo fick man se för första gången också. Fy sjutton vilken sötnos!




5 nov. - Åkte till hässelby och träffade mamma som hade kommit hem från Fili. Åt god mat. Fick hem goda grejjer samt kläder och små söta saker till lilla melchoy!
Senare bar det av hem då tjejerna skulle komma på besök med valparna. Trevligt trevligt!





IDAG - moster Dianne var på besök. Hon drog nyss. Nu ska jag avrunda allt och gosa med min älskling!





TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Nono

oooooooooh va vill bara äta upp henne!

2008-11-07 @ 23:52:35
Postat av: jessi

aaa kom vi gör de!!! <3

2008-11-08 @ 11:07:40
Postat av: Pernilla

Hon va såå söt när hon började låta som hundarna när de höll på och när hon går så viftar hon lite på händerna, skiiiit söt!! Biiig looove

2008-11-08 @ 20:46:57
Postat av: ♥ L A I L A ♥

åå så söt bebis =)

2010-11-22 @ 13:53:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0