Charlie Murphy

Det verkar som att hela den här veckan har gått åt att vakna sent. Men det gör inget!

Ska strx äta frukost för att om bara någon timme äta lax! Det blir så här när man vaknar sent. Frukosten krockar med lunchen så att man måste ta lunchen också, så snart det är möjligt. :)) Det gör inte mig något. Älskar att äta

Ikväll har jag och Amir planer. Ska nämligen på Chralie Murphys stand-up comedy med min älskling David, hans tjej, nån kompis till honom och hans tjej.

Men först förkrök (?) har ingen aning! Får ringa David när han slutar jobbet vid 4 och kollar hur det blir.

Jallabilla ska äta nu

Kommentarer
Postat av: azin

Oh vad kul jag vill oxå!

2008-10-17 @ 15:54:39
Postat av: azin

Oh vad kul jag vill oxå!

2008-10-17 @ 15:55:43
Postat av: azin

jävla cocksucker... Först gör du mig glad sen så bara TAR DU ALLT IFRÅN MIG!

2008-10-17 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0