migrän

kukfittfittahelvetemammatöjare?=)(/&%¤&/( !!

Så nu fick jag ut det. Har sån migrän att jag bara vill försvinna från världen för stunden. :(
 
Ska strx äta kebab med ris + allt det goda till. Sen in i duschen, sen möta upp tjejerna! Har jätte-gärna skjutit upp kvällens planer men jag känner att jag behöver de ikväll. Behöver deras närvaron. Dessutom är det svårt för oss alla tjejer att träffas upp när alla jobbar och pluggar. Men nu banne mig är vi ikväll alla tillsammans!

Tråkigt inlägg men ville bara visa att jag inte har glömt er. Min bärbara krånglar, den skriver in sina egna bokstäver när jag inte äns trycker. SPOOKIE

Bilder senare, mycket senare ikväll! Forgive me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0