sämst

Och så var man tillbaka igen! :)

Jag vet att jag har varit den sämsta människan på bloggvärlden med bloggandet, men jag har helt enkelt inte orkat eller haft den motivationen. Men nu är jag tillbaka.

Välkommen mamiPRINCE! :)


Ok vart ska man ta igen från den senaste gången då? hmm. ..

Det här var inte så lätt då jag har ett minne som en fisk. Har inte heller bilderna på den här datorn som kan påminna mig lite.

Kan iaf. fortfarande säga for sure att min lilla dotter, Melanie som är 1år och snart 3 månader är fortfarande den finaste av de alla och är den roligaste människan jag känner, utan tvekan!

Jag ska inom kort dela med mig massor med bilder på allt som har hänt de senaste månaderna, så stay tuned! Det vill man ju inte missa!


Allt för ikväll, hörs vid imorn! GODNATT

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha ja gick in av en slump för att kolla på bilder såå ser ja att du har uppdaterat! de va som fan prince!

2009-01-30 @ 12:09:32
Postat av: Isabel ( Bella Bonita )

Hej vill bara göra lite REKLAM för min blogg, vill gärna ha lite nya läsare. Det vore härligt. Min blogg handlar om mig & min son Emilio. Men också om mycket annat . Så detta är ingen familjelbogg eller vad man ska säga. Ha det så bra KRAMIS !!

2009-02-05 @ 18:03:50
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: emily

Kom igen nu!! Update :)

2009-02-12 @ 17:23:38
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: dianne

prince, nu får du ta och skärpa dig. Jag ska vakta Mellie imorrn och då kan du väl ta din tid åt att skriva lite i din BORTGLÖMDA blogg!!

SES! :)

2009-02-12 @ 23:18:54
Postat av: Annika

Söt blogg :)

2012-09-17 @ 11:36:19
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0